Saturday, October 18, 2008

真正功夫

Check Check Check Check It.
唔色功夫 Yeah Eh... 唔色功夫
耕田楖係农夫 农夫
打鱼楖係渔夫 渔夫
打功夫楖係武夫 Yeah!
我唔色功夫 唔代表我係东亚病夫
晒晒个就俾人话我係懦夫
十足十多啦A梦里面楖小夫
我去少林寺学咗功夫
一只手打死几只老虎
I Am Powerful~
台上三分钟 台下十年功
我日练夜练 才有一身好武功
想一步登天 除非你有好深楖内功
否则都係徒劳无功
成龙想拜我为师 都要由深圳排到九龙
包括李小龙 都要排长龙
唔好以为我地中国人好哈
我一出手一定将黎扁到好像整只虾
唔好以为我地中国人好哈
黎有种 就踏入我地中国领土
我一定将黎扁倒
俾黎见识见识下 乜野係真正楖Chinese Kung Fu!
我地中国人唔係好欺负
我地中国人唔係东亚病夫
我地中国人唔係好欺负
我地中国人唔係东亚病夫
Yeah.Come On Everybody~
我地中国人唔係好欺负
我地中国人唔係东亚病夫~

No comments: