Monday, December 15, 2008

新年

三年啦 三年啦
已经等咗三年啦
又到咗新年啦 新年啦
yo yo
新楖一年就係新楖开始
以往楖事 好似粉笔字
抹去 让它从此消失
只係留低美好楖回忆
一步一步来 一步一步去
寻找将来楖去路
为自己铺定后路
唔好浦 唔好赌
唔好吸毒 开间麦当劳
先唔会行条不归路
暑假放完 又係新楖一年
又要返到学堂Study
真係好Happy 点解
一边上堂写字 一边吃鱼翅
机会唔会有几百次 由已家开始
读好我楖学业 将来毕业
先有一番好楖事业
讲到新年实会LAM起四个字 八个词
恭喜发财 财源滚滚来
恭喜发财 红包请拿来
讲到新年我地实会想念 思念
人在祠堂 魂在天堂 楖祖先
希望他地早日成仙
讲到新年
我地就发达
老豆老母就扑街
点解 我地收钱 老豆老母俾钱
生多几个 利息都赚买
暑假放完 又係新楖一年
新年晨早流流就舞龙舞狮
搞到我没到8点就Wake Up
没时间Make Up 我就快Give Up
Come On EverybodyJust Put Ur Hand Up
And Say Whatsup To 2009~

No comments: